اندیشه و عمل

اندیشه های امام موسی صدر و سبک زندگی آسمانی بر روی زمین

اندیشه و عمل

اندیشه های امام موسی صدر و سبک زندگی آسمانی بر روی زمین

  • ۰
  • ۰


💢خدایا، روزه‌ی این ماه رمضان را آخرین روزه‌ی ما قرار نده و اگر آن را آخرین روزه‌ی ما قرار دادی، پس ما را از محرومان قرار نده، بلکه از مرحومان و رحمت‏یافتگان قرار ده. خدایا تو در کتاب نازل‌شده‏ات گفته‌ای: «شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِیَ أُنزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ» و ماه رمضان را بسیار محترم داشتی، زیرا در آن قرآن را نازل کردی و آن را به شب قدر اختصاص دادی و شب قدر را بهتر از هزار ماه قرار دادی.


خدایا روزه‌ی ماه رمضان گذشت و شب‏های آن سپری شد و من به جایگاهی رسیدم که تو به آن داناتری و خیر فراوانی به بندگان تو عطا شد. پس از تو می‌‏خواهم، آن‌چه را فرشتگان مقرب و پیامبران مرسل و بندگان صالح تو می‌‏خواهند: می‌‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود فرستی؛ و مرا از آتش جهنم برهانی؛؛ و با رحمت خود به بهشت وارد گردانی؛ و گذشت و کرم خود را به من مرحمت کنی. و تقرب جستن مرا بپذیری؛ و دعای‌ام را اجابت کنی؛ و در روز ترس و وحشت، از همه‌ی هول‏هایی که برای روز قیامت قرار دادی، به من ایمنی ارزانی داری.


 🔹امام موسی صدر 

شرح دعای وداع ماه مبارک رمضان 

منبع:سایت,موسسه,فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر 


  • ۹۵/۰۴/۱۶
  • اندیشه و عمل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی