اندیشه و عمل

اندیشه های امام موسی صدر و سبک زندگی آسمانی بر روی زمین

اندیشه و عمل

اندیشه های امام موسی صدر و سبک زندگی آسمانی بر روی زمین

  • ۰
  • ۰

سخنان

سخن و زبان تو کلید شخصیت و وجود توست

اگر سخنان و نوشته های خود را بی‌ارزش شماریم و در آن دقت نکنیم، خویشتن را بی‌ارزش کرده‌ایم. زبان من، سخن من، شهادت و رفتار من، نوشته‌ها و امضاء و عملکرد من جزئی از شخصیت و ثمره زندگی من است، اگر آن را بی‌ارزش بشمارم، پس معنای آن این است که برای خود ارزش و شخصیتی قایل نیستم. 




امام موسی صدر

کتاب انسان آسمان 

مقاله علی (ع) معیار راستین سنجش

بند 315

  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • اندیشه و عمل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی